joi, 11 octombrie 2012

O FI SAU NU CURVA?

De mai bine de o săptămană naţiunea se trezeşte si mai grav se culcă cu o singura întrebare pe buze: dacă "balena"-i curva sau nu?  Cand spun balena mă refer la fata Andei Călugăreanu- Ioana.
Ieri nevastă-mea, pe neaşteptate m-a întrebat: tu ce părere ai? O fi?
O fi, n-o fi, n-am ştiut ce s-ai răspund, asa ca m-am documentat.
La fel ca orice mamifer din lumea asta, cred, ca si balena indiferent de tonajul ei, intra si ea la un moment dat în "călduri"si sunt convins ca sunt mulţi bărbaţi care au astfel de fetisuri- sa si-o "tragă"cu o grăsana. Probabil sunt si dispuşi sa plătească pentru asta. Treaba lor si mai ales treaba ei cu cine se culcă, ce prestează în pat si dacă cocina aia prezentată la tv pe post de locuinţă, a fost martoră a "slobozului"si gafaielilor "umflatei". Cei care au imaginatia bogată si-si pot imagina cum 200 de kile de slănină pot starni pasiuni în pantalonii unui bărbat, nu au decat sa o facă. Eu nu sunt atat de deschis la minte în acest domeniu si nici nu mă interesează dacă curva-i curva. Ceea ce mă limitez sa constat este ca: ori tipa a reuşit sa-i prostească pe toţi realizatorii de show-uri, ori acestia exploatează prostia si foamea acesteia. Înclin mai mult care a doua varianta.
    Atrasă de mirajul televiziunii si probabil si de unele mici recompense băneşti, "butoiul de osanza" s-a perindat pe la mai toate emisiunile de divertisment, aparand în ipostaze care mai de care mai umilitoare. Televiziunile în goana după audienţa au provocat "balena" sa presteze pe platourile de filmare dezbrăcata si cu untura la vedere, oribiland retina fiecărui telespectator sănătos la cap.
   Mai întai a "supt" pe la Pro si prin teatrele ţării, pe la colegii maica-sii iar cand suptul a devenit supărător si risca sa lase fără măduvă mare parte a slujbasilor culturii româneşti, a trecut  la "turci" si la "antene"care au facut-o poşta din poziţia de "capra".
    Toţi cei care s-au uitat cel puţin o data la prestatiile acesteia pe platourile televiziunilor, au putut constata limbajul de veritabilă "centurista"si apucaturile de menajera de bordel.
  Cu toate aste natia inca se mai intreaba dacă curva-i curva?
   Pai nu-i evident?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu