joi, 18 octombrie 2012

" MARIANA PAPA TOT"

   Ieri seara, la ProTV, si mai în noapte la show-ul păcătos a lui Capatos, am văzut apogeul ţiganelilor si penibilului mediatic. Injuraturi, cuvinte obscene ce se folosesc pe centură printre tiristi, proxeneti si tarfe. Protagonisti: Moculeasca si Vadim.
   Despre Vadim n-am sa spun decat ca: dacă te bagi în troacă te mănancă porcii ( în cazul de fata scroafa).
    Despre Moculeasca vreau sa spun cateva cuvinte:
   Cand vine vorba despre ea lucrurile nu sunt niciodată simple iar cand vine vorba despre aventurile ei, e musai, vorba despre sex. Dacă si-a "tras-o" tipa la televizor ca a fost violată, dacă nu, tipa ca-i impotent partenerul.
    Nu cred ca mai exista om sănătos la cap care sa nu ştie, ca Moculeasca, e o curva ordinară de cea mai joasă speţă. Si nu spun asta pentru ca m-ar interesa cu cine si pe ce sume se "arde" tipa, dar nu mai pot s-o vad, îmi face scarbă si am ajuns la capătul răbdării în ceea ce o priveşte.
    Am mai avut o tentativa, acum cateva săptămani sa scriu despre "taratura" asta, dar mi-am pus frană impulsului, considerand ca nu merită sa dau atenţie unei "boarfe" cu "clanta" mare si cu neuronii plecaţi de-acasă, dar cand vad ca nu este canal de televiziune, emisiune sau seara în care sa nu fie invitată si în care sa nu facă circ, tavalind tot ce-i sta în cale prin noroiul si laturile în care ea este obişnuită sa se lafaie, ma apuca toti dracii.
    La început mi-am zis ca e bolnavă, ca psihicul creaturii e zdruncinat si frustrat, dar am realizat ca tipa n-are nimic la "mansardă" si deci nu are ce sa se îmbolnăveasca, asa ca am conştientizat ca nu-i decat o haimana ordinara ce-si duce zilele, din ceea ce prestează cu gura. Cand o are plină, tace, ademenita de tariful ce-l are de încasat, cand nu o are plină, din lipsa de clienţi, varsa slobozul înghiţit pe oricine îi iese în cale.
    Cu limbajul de tarfa care a consacrat-o si ofticata probabil de neputinţa ultimului client, am văzut-o plangandu-se de "tara de rahat" în care-i obligată sa-si satisfaca clienţii. Mulţi din cei care au
urmărit-o, s-au ofensat. Eu n-am s-o fac, dar am sa amintesc, aici, ca o tara ajunge "de rahat" datorită oamenilor care locuiesc în ea, iar dacă o lăsăm pe Moculeasca  ingenunchiata si din poziţia de capra, sa judece si sa arunce cu piatra, înseamnă ca ne merităm soarta. Ca sa nu mai spun ca ar
putea-o prinde aia de la Noua Dreapta si i-ar "trage-o" pana i-ar baga mintile-n cap.
   Nu am nimic împotriva curvelor si consider ca felul în care-si cîştigă existenţa este unul cinstit, dar am pretentia sa fii curva cu o oarecare prestanta, dacă tot o faci. Nu o "taratura zoioasa" ce se spala o data pe saptamana, în direct la televizor, pentru ca acasă nu ai apa calda.
Pana intr-acolo sa fi decazut bunul simt?
     In aceste conditii, mai bine si-ar "trage-o" pe un bilet de intrare la baia comunala, unde, clabucindu-si toate orificiile prestatoare, ar putea scapa de jegul stratificat în lungi si nenumarate dezmaturi si dupa aceasta operatiune de igiena absolut necesara, privindu-se în oglinda va intelege ca chiar si prostitutia este o meserie si nu o poate practica orice vaca sau orice catea.
    In perioada interbelica, cand prostitutia, în Romania, era tolerata de autoritati, în cartiere renumite cum ar fi Crucea de Piatra, prostituatele isi faceau reclama prin poreclele pe care si le puneau.      Frecvent, pe usile camarutelor în care acestea prestau scria: "Tita Cur de Fier", " Lia Magazia",  
 " Marie Studenta" sau celebra "Mita Biciclista".
    Ii propun Marianei Moculescu un nume de scena: "Mariana Papa Tot".
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu