luni, 19 noiembrie 2012

ELENA UDREA FATA-N FATA CU O ROMASCANCA

     Aflată în canpanie electorală madam Nutzy, s-a intalnit pe una din străzile oraşului Roman cu o fosta colegă de liceu pe care nu o mai văzuse de la festivitatea de absolvire a celor doisprezece clase:
  - Vai! Cat mă bucur sa te revad...spuse plină de amabilitate Nutzy, sperand sa-i smulgă votul fostei sale colege.
- Si caţi pi la noi prin oraş? Ti ştiam la Bucuresti, o anchetă moldoveanca.
- Servesc interesul vostru...al romascanilor. Partidul m-a trimis aici. Dacă ai şti cate drumuri, oportunităţi si uşi mi-a deschis mie politica...Contactul cu oameni de stat, potenti ...politic mi-a adus numai beneficii materiale si profesionale. În toţi acesti ani am invatat sa-mi satisfac atat colegii de partid cat si alegătorii. Sunt sute de primari care dorm cu  poza mea sub pernă si alte cateva sute care tanjesc la asta. 
   Romascanca observa cum diva venita tocmai de la Bucuresti ii flutura in fata fel de fel de etichete, toate de firma: a pantofilor, posetei si toalelor pe care le purta. 
 - Însuşi preşedintele îmi apreciaza munca si mă cheamă la consultări ori de cate ori simte nevoia. Presa bănuieşte ca preşedintelui îi place sa se consulte cu mine, eu ştiu sigur ca domnia sa implementează politici noi în consultarile pe care le avem...Faptul ca inghit cu nesat tot ce presedintele slobozeste...politic, m-a facut sa simt... sa fiu patrunsa de politica pana in cele mai adanci maruntaie. O! Doamne! Nici nu stii cata binefacere mai pot oferi inca clasei politice....Dar tu?...Tu!... Cum o duci?
 - Ghinisor...s' io is tot curva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu