luni, 5 noiembrie 2012

CUM A FOST LA FOISOR ( text scris de EBA)

    În uichendul asta, tata a mai pus un fir de par la varsta cheliei sale. Acum are 61 si a împărţit bucuria plantarii lui cu mai multi apropiati printre care mam numărat si eu, la casa regelui de la Sinaia.
    Regele siar fi dat imediat acordul pentru organizarea acestei petreceri, dacă a-r fi fost întrebat, pentru a evita o nouă învinuire de trădare a intereselor naţionale.
    Petrecerea a fost foarte frumoasă. Am băut uischi si şampanie. Uischi pentru ca ii place lu' papa iar şampanie pentru ca rămăsese pe stoc de la desemnarea lui Ponta ca prim ministru. Atunci na baut nimeni, ii era rau tatei.
 De mancat, am mancat vaca din aia scumpă sa vedem si noi pe ce cheltuia Ungureanu banii.
     Atmosfera a fost descheiata si s-a purtat discuţii. Fiecare cu cine a putut, pentru ca sunt oameni care vor sa vorbesc cu tine si oameni care nu vor sa vorbesc cu tine.
     Nuti, draga de ea, n-a putut sa vină pentru ca-i înglodata pe undeva prin Moldova, dar i-a trimis tatei o pereche de ciorapi crosetati de ea la televizor în văzul romascanilor si o felicitare pe care era scris scorul din sondaje. 7 la 1. Nu ştiu pentru cine dar a rămas sa mai numere Roberta. Ne-am chinuit toata noaptea sa-l încălţam pe taticu' cu ciorapii. Nu găseam gaura pe unde trebuia băgat piciorul. Abia spre dimineaţă Videanu a recunoscut ca o furase el.
    C-a sa n-ul ejaculeze papa de la guvern, Ponta a fost foarte atent si ia trimis în dar trei almanahe cumparate de Vanghelie, de pe goagal. Toate aveau poze si am putut astfel sa citesc chestii mişto.
     Darul meu pentru sărbătorit a fost ultimul test Barza. Cel de săptămana trecută. Negativ bine inteles pentru ca în căsnicie poţi sa a-i si succesuri dar poţi sa a-i si eşecuri. Eu cu Sida, am avut numai eşecuri în aceasta privinţă, deşi muncim din greu sai dăm tatei un nepotel.
    A-s mai scrie dar trebuie sa plec la Brusel sa le povestesc si lor cum a fost la Foisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu