luni, 27 august 2012

BINE V-AM GASIT SAU CE BINE CA M-ATI GASIT

Ma gandesc de mult timp la acest demers, dar pana acum, nu am gasit motivatia necesara demararii lui. Evenimentele petrecute in ultima perioada m-au facut sa ma hotarasc. Sa fac primul pas ( mic pentru mine dar sper urias pentru ceilalti) si iata-ma, in fata calculatorului postand primul mesaj.
Nu vreau sa vorbesc despre suspendare sau despre referendumul de demitere a presedintelui, pana la urma sunt actiuni politice constitutionale si ca atare, nu am a face niciun comentariu, chiar daca, rezultatul acestor actiuni politice m-a dezamagit.
Vreau sa vorbesc despre "GOLANIA" din politica.
Nu am fost niciodata un sustinator al presedintelui. Nu mi-a placut stilul domniei sale de a face politica. L-am suspectat atat in timpul primului mandat, cat si in timpul celui de-al doilea, ca este un fel de " crupier" al politicii, aranjand majoritati parlamentare si fortand pana la limita prevederi constitutionale. Totusi, cea mai lipsita de fairpley actiune a presedintelui, a fost boicotul de la referendumul de demitere.
Dupa ce s-a plans, el si PDL-ul, la toate cancelariile lumii, cat de rai sunt Ponta si Antonescu, induiosand astfel luminate fete europene si americane care i-au sarit imediat in ajutor, impunand cvorumul obligatoriu pentru validare a referendumului, a intors caruta-n drum ( cu tot cu europeni si americani) si si-a boicotat pripria-i solicitare. Ori asta mi se pare a fi "golanie" politica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu